Keke Rosberg teszteli 1977 decemberében a Kojima Engineering által megalkotott Kojima KE009-et Fuji Speedwayen, Japánban. A Formula 1-be tervezett modell egyetlen futamon indult, Kazuyoshi Hoshino szépen tartotta magát a középmezőnyben. Az autót később sehol máshol nem indították el.

A szintén 1977 decemberéből származó képen Derek Daly teszteli a Theodore TR1-es típusjelű autót Sussexben, a Formula Ford Festival győztese azonban mindössze öt (!) évvel később, 1982-ben kapott lehetőséget ettől a csapattól Formula 1-es versenyen.

Patrick Marie Ghislain Pierre Simon Stanislas Nève de Mévergnies, azaz röviden Patrick Nève száll ki tesztelés közben Kauhsen WK1-éből, Le Castellet-ben, 1978 decemberében. A csapat "lázasan" készült az 1979-es szezonra, ám felsorolhatatlanul rengeteg probléma adódott az autóval, a technikával, a csapattal, a logisztikával, a szervezéssel. Nève 4,5 másodperccel volt lassabb a teszt leggyorsabbjától, Laffite-tól.

Jean-Pierre Jarier teszteli a Williams csapat autóját 1981 novemberében, Le Castellet-ben. Az egy évvel későbbi világbajnok, Keke Rosberg idejétől 1,8 másodperccel maradt el legjobb körideje. Jarier - az 1981-es évadot követően - maradt az Osella csapat alkalmazásában továbbra is.

Thierry Boutsen az 1983-as Arrows A6-os autót vezeti Brands Hatch pályáján. A sikeres teszteket követően Boutsen a szezon második harmadától kezdve a csapat aktív versenyzői tagjának számít, s egészen az 1986-os szezon végéig hű marad csapatához.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása