Prohardver fórumának egyik topikjában már leírtam ugyan, viszont itt is meg szeretném jelentetni, hátha könnyebben ráakadnak a probléma megoldását kereső játékosok.

Nos, alapból a Call of Duty néhány előre meghatározott felbontáson kívül nem tartalmaz többet, ez akkor lehet problémás, ha a kijelzőnk nem az elterjedt felbontások valamelyikén üzemel. Jó eséllyel nem fogja tartalmazni a megfelelő értékeket az alapbeállításokban, így manuális megoldáshoz kell folyamodnunk. Legyen adott egy kijelző, amit 1920x1080-as felbontáson használunk. Kövessük az alábbi lépéseket a megfelelő beállításhoz (szájbarágós lesz, így ezúton is elnézést kérek a jártasabb felhasználóktól):

  1. Indítsuk el a multiplayert, vagy single módból váltsunk át multiplayer üzemmódba.
  2. Nyomjuk meg a 0-t (nullát), de ne a numpadon jobb oldalt, hanem bal oldalon az Esc billentyű alatt. Ezzel lehívjuk a konzolt.
  3. Írjuk be konzolba ezt (a 0-t ne felejtsük el előbb kitörölni a sor elejéről): /seta r_mode -1
  4. Írjuk be a kijelzőnk maximális felbontásának X irányú értékét: /seta r_customwidth 1920
  5. Írjuk be a kijelzőnk maximális felbontásának Y irányú értékét: /seta r_customheight 1080
  6. Ezután lépjünk ki a konzolból a 0 (nulla) billentyű lenyomásával, lépjünk ki a multiplayerből teljesen és indítsuk újra azt. De megtehetjük egyszerűbben is, ha a konzolt nem zárjuk be és beírjuk ezt: /seta com_introplayed 1

Jómagam ablakban futtatom a játékot 1600x900-as felbontásban, mert így bármi mást elérek könnyen, ha épp kényszerpihenőre küld az egyik játékos egy-egy fejessel pár másodpercre.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása