A "titkos" fiktív bajnoksághoz készítettem egy valósághű liveryt, mégpedig az 1985-ös Formula 3000-es Ralt autók festése került egy Lola B99/50-es kasztnira. Konkrétan nem vágnék bele egy egész kasztnitervező autodidakta tanfolyamba valamelyik 3D-s szerkesztőben, abban külön megtervezni egy RB20-as Raltot, az egyszerűbb megoldást választottam tehát, szimplán megrajzoltam a dizájnt, és tulajdonképpen ennyi.

Mike Thackwell, Ralt Honda Racing - teljes méretben itt nézd meg!

John Nielsen, Ralt Honda Racing - teljes méretben itt nézd meg!

A fentebbi bekezdésben említettem a kulcsszót, a "fiktívet" (jövőbeli meglepetésnek szánom a magyarázatot és a kivitelezést is), így senki ne ijedjen meg attól, hogy a Honda motorgyártóval egészítettem ki a csapat nevét. Valójában az 1985-ös szezonban a Ralt csapat nem Honda, hanem a többi istállóhoz hasonlóan Cosworth motorokat használt. Az eredeti Ralt RB20-as kasztni valahogy így nézett ki:

John Nielsen, Ralt Racing, Ralt RB20-Ford Cosworth 3.0 V8, 1985

A "fiktív" és az eredeti livery közötti nincs nagy különbség, a fiktív verzióra rákerült egy Casio szponzorfelirat, az SKF-et kicsit jobban kiemeltem, a cockpit nyílásának oldalára viszont nem fért oda a Bridgestone a nemzeti zászlóval és a pilótanévvel együtt, így hátrébb kellett tessékelnem. A nevezési számok betűtípusát sem találtam, így hasraütésre alkalmaztam az MV Boli true type-ot. Az eredeti kasztnin a motorborítás hiányzott, de azzal nem foglalkoztam, felesleges szerintem egy full burkolt B99/50-es autón ezzel nyűglődni. Az autó orrkúpján alig észrevehető nagyságú Ralt logót kinagyítottam, így jobban fel lehet ismerni, mint az eredeti verzión látható légypiszkot.

Ha tartom magam az "ütemtervemhez", akkor szép sorban a következő autók dizájnjai fognak hamarosan elkészülni: Martini Racing Team Oreca Motorsport (eredetileg simán Oreca) és AGS Armagnac Bigorre Elf (eredetileg simán AGS).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása