Máris jelentkezem a cikksorozat második részével, amelyben ismételten négy pályát fogok röviden bemutatni Call of Duty-ra. Ezúttal is lesz egy-két ismerős map, amelyeken nagy valószínűséggel játszottatok is már.

Saint Lô (HQ, letöltés innen):

Sokak által kedvelt Saint-Lô sem tűnt még el a mapok olvasztótégelyében, olykor-olykor feltűnik némelyik szerveren, ahol használnak néhány custom pályát. HQ módban is közkedvelt map, nincs nagy távolság a két ellenséges kezdőpont között, az épületek átjárhatóak, s a rádiók korrekt elhelyezkedése miatt fantasztikus köröket lehet lejátszani. Megunhatatlan pálya, ha egyik nap egysíkúvá is válik a játék, másnap már alig várjuk, hogy ismét lövöldözhessünk rajta.

Remagen (TDM, letöltés innen):

Remagen pályáján is hatalmasakat lehet meccselni, a házakban szinte el lehet veszni, így van ez kint az utcákon is, ráadásul meglehetősen sűrű a növényzet is, ami zavarttá teheti a friss játékosok koncentrációját, viszont egy idő után teljesen megszokjuk, s szívesen térünk vissza ide bármikor. Egyetlen problémám van a pályával, a mellékelt képen látható óratoronyba nem lehet felmászni, pedig a map szempontjából az egyik leghangsúlyosabb építmény.

Panzermine (HQ, de egyelőre TDM-ben üzemel, letöltés innen):

A cikk szerzőjének egyik legkedvesebbje ez a pálya. Nagyon sokan emlékezhetnek rá, hogy a Hungarian Fragfest Area egyetlen custom mapja volt éveken keresztül olyan pályák társaságában, mint Carentan, Harbor, Railyard, s nemhogy közutálatot váltott ki ezek között a Panzermine, hanem a szerver egyik igen népszerű darabjává nőtte ki magát. Voltak természetesen "ellenzői" is, ők valójában sosem tudták megszokni a féregjáratok, az állványok és a vagonok által biztosított rejtekhelyeket, apró sarkokat, ahonnan kedvünkre vadászgathattunk. A készítője magyar, nevezetesen Lukáts Péter áldozott rá szabadidejéből rengeteget sok-sok évvel ezelőtt, amikor a callofduty.hu-n meghirdettek egy mapkészítő versenyt.

Arromanches (TDM, letöltés innen):

Arromanches bár kevésbé ismert, mégis sokszor feltűnt egy-egy módosított szerveren. A pálya a nagy léptékű változatosságának köszönhetően nyújt izgalmakat a játékosok számára, a pálya egyik végén a sziklák tövében mászkálunk, a másik végén pedig szinte majd' belezuttyanunk az öböl vízébe. Team Deathmatch játékmódban élvezhető, pörgős körökre számítsunk, ha pedig kicsi a létszám, akkor jól figyeljünk minden irányba, mert az egyszer előttünk elszaladó ellenfél nehogy a másik pillanatban a hátunk mögött lepjen meg bennünket egy jól irányzott fejlövéssel. Elég komoly taktikát kívánó pálya az arromanches-i.

A szerver e napon v0.1-es verzióról továbblépett v0.2-re, a verzióváltozást követően négy új map került bele a rotate-be, valamint rengeteg angol kiírást sikerült magyarra lefordítanom. Az AWE által nyújtott kiegészítőket, cselekvéseket (futás, csapdaépítés), fegyvereket (MG42, PTRS41) is aktivizáltam. Kezd a munkám egyre jobban hajazni a régi EPC klán által fenntartott szerverre, ugyanis a Gameland Győr szerver mellett - többek között ezen a helyen ismertem meg az eddig bemutatott pályák többségét is. Ezek mellett a csapatinformációkat is megcsinosítottam, az állapotlistát is teljesen magyarosítottam, valamint felkerült a szerver neve is, de ezek miatt még nem lettem messiás, egyszóval apró változtatásokat eszközöltem az elmúlt néhány napban.

(A cikksorozat előző része itt.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása